O mojej závislosti alias Melonománia

augusta 06, 2017

si každý človek má svoju závislosť, či už si to prizná, alebo nie. Niekto je knihomol, a neustále nakupuje knihy, niekto zbiera chlapov, moja najlepšia kamarátka je blázon do všetkého, na čom sa nachádza panda...a ja, ja milujem všetko, na čom je motív melóna! Ani neviem, kedy presne to začalo, no táto mánia ma celkom posadla, a to som voči rýchlemu prepadnutiu novej veci celkom odolná. Nuž, ale chytilo ma to rýchlo a silno, ako dôchodkyňa v Kauflande kilo akciových banánov.


Tento článok možno považovať za "haul", alebo jednoducho článok o tom, čo je môjmu srdcu blízke a kde to zohnať.


Milujem melón ao jedlo. Červený aj žlťý, ale nie ten cukrový, ale žltý, ktorý zvonku vyzerá ako obyčajný červený. Mňam. Milujem melónové lízatko (možno ho kúpiť napr. v Tescu) a nanuk (možno ho kúpiť napr. v Kauflande). Mňam mňam.
Svojou chuťou je melón aj výborným nápojom. Ochutnala som už niekoľko rôznych nápojov s melónovou príchuťou, tak vám o nich niečo napíšem.
Poslednou novinkou je melónová Fanta, ktorá vyhrala v súboji proti ananásovej. Celá nažhavená som za ňu vysolila asi 1,20 eur, za 1,5l fľašu podotýkam, ale z toho všetkého melónového, čo som ochutnala, mi aj napriek veľmi silnej a prenikavej vôni melóna táto Fanta nechutila. Neviem čím to je, ale vážne som ju dva týždne nevedela dopiť. Ani len ten pohár, ktorý som si naliala. Ďaľším nápojom s melónovou príchuťou, ktorý veľmi neulahodil mojim chuťovým bunkám bola melónová Kofola. Bola veľmi, ale naozaj veľmi sladká, a to sladké milujem. A nezachránil ju ani zubatý pes Ftefan.
Od tých zlých skúseností prejdem k tým lepším, najlepšou bola rozhodne skúsenosť s čajom Arizona, ktorý bol naozaj výborný. Škoda, že ho u nás nedostať. A ešte väčším potešením bolo, že stál iba dolár! A ďalšou mňamkou, ochutnanou v USA, bol melóvoý šejk, alebo ľadová drť. K tomu nemám čo dodať, v horúcom LA to bolo úžasné osvieženie.



Nie som veľký fanúšik energetických nápojov, ale keď som zbadala melónovú príchuť, bolo rozhodnuté. Hoci oba "energeťáky" boli mixom melónovej + inej príchute, oba boli vychladené veľmi dobré, aj keď na mňa nemali žiaden energetický vplyv. Oba sú veľmi lacné, MAXX možno kúpiť v Tescu za pár šupek, a CrazyWolf je z Kauflandu, za asi 30 centov. Taktiež som ochutnala energy drink z Kiku, za 50 centov, ktorý bol s príchuťou melón a limetka, a z týchto troch mi chutil najmenej, hoci mal najkrajšiu plechovku (metalická ružová).
 A z čoho je najlepšie piť chutné melónové drinky? Z melónových pohárov! Plastový pohár mám z Kauflandu za 2 eurá, pohár s melónikmi mám z Tesca, kde som si kúpila celú sadu, na každom je iné ovocíčko a nakoniec pohár so "zaváraninovým lookom" sa mi podarilo kúpiť za neuveriteľných 50 centov v Pepcu! A v lete je skvelý na smoothies alebo fresh nápoje s pomarančov či citrónov.
A absolútnou novinkou je, že k mojim pohárom je nádherná miska! Dostala som ju ako darček od tatina, keď sme boli v Benátkach. Videl ju tam, a tak mi ju kúpil. No nie je skvelý? Misku som si okamžite zamilovala ♥
 Od šmakotín prejdem ku celkom inej kategórii - oblečeniu a doplnkom. Minulý rok v lete som na každom druhom tričku vo výklade videla ananás. Vlastne je to tak už niekoľko rokov za sebou. A hoci tomu tento rok nie je inak, teí ma fakt, že je na trho veľa veľa tričiek s melónikmi. No na opačnú stranu, väčšinou sú tie tričká biele a keď som si ich skúšala, vyzerala som ako pracovník v zelovoci. Aj napriek tomu nejaké chutné kúsky vlastním. Sú nimi suknička z GATE, ktorá čakala iba na mňa, nemôže to byť náhoda, že mali posledný kus a ešte k tomu v mojej veľkosti! A taktiež v super zľave, iba 6 eur.
Aj môj druhý kúsok je z GATE, ale cenu naozaj neviem. Blúzičku som dostala. A crop-top, hoci nie som jeho fanúšičkou a už vôbec na neho nemám postavu, som si kúpila na Aliexpresse za asi 4 eurá. Je to veľmi príjemný, studený materiál, preto je veľmi vhodný na pláž, a ako crop-top je to asi jediné využitie u mňa.
 Neodmysliteľnou súčasťou odevu sú niekedy aj ponožky, a tie ja priamo zbožňujem! Nerada ich nosím, ale keď už musím, tak nech sú na nich roztomilé vzory. Prvé ponožky mi kúpila Moja drahá polovička v C&A, druhé mám zo Sinsay a poslednými si nie som istá.

 Ani kúpeľ sa nezaobíde bez priateľa melóna, či už v kúpeľi alebo na pláži. Naposledy som si kúpila melónovú obručovú nafukovačku, ktorá zatiaľ, žiaľ, ešte nebola nafúknutá. Ale verím, že ju to čoskoro čaká. Ale tento milovaný uterák už svoju premiéru mal, a to priamo pri azúrovom mori v Saint-Tropéz. Osušku som kúpila v Tescu za asi 6 eur. A vo vani mi robí spoločnosť špongia z Primarku za asi 2 eurá.

 Čo vám ako prvé napadne, keď sa povie leto? Mne vôňa a chuť melóna. A o vôni chcem práve hovoriť, pretože melón nie len skvelo vyzerá a chutí, ale rovnako skvelo aj vonia. Preto tu mám telový sprej od Avonu, telový sprej z H&M za 3 eurá a melónovú sviečku. Dlho som používala aj sprchový gél Balea, ktorý som však momentálne vymenila za železné zásoby sprcháčov z Vianoc a iných sviatkov.

 A nakoniec ostatné doplnky, ktoré vlastním: Ruksačik s mini doplnkami (kľúčenka z AliExpressu, odznačik z Tesca), mutifunkčná šatka z časopisu Eva, peračníky (všetky z Aliexpress), vankúšik z Tesca za 4,99 (rovnaká edícia ako osuška) a nakoniec nákupná taška z Forever 21, ktorú používam takmer denne.






 

You Might Also Like

0 komentárov

#follow me on instagram